یزدفردا: نمایشگاه آثار هنری هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران یزد فردا افتتاح می‌شود.
به گزارش یزدفردا: معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: نمایشگاهی از آثار خلق شده توسط هنرجویان هنرستان هنر‌های زیبای دختران در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲، در نگارخانه کتابخانه مرکزی یزد روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت به معرض نمایش گذاشته می‌شود.
 
 دهقان گفت: این نمایشگاه هر ساله جهت دیده شدن آثار هنر جویان برگزار میشود و مورد استقبال هنرجویان، والدین، هنرجویان سایر هنرستان‌ها و همچنین هنرجویان متقاضی ورود به این هنرستان قرار می‌گیرد.
 
بر اساس این گزارش؛ هدف از برگزاری این نمایشگاه انتقال افکار هنری و ایجاد انگیزه، امید، نشاط، نوآوری و خلاقیت و همچنین عرصه‌ای برای دیده شدن استعداد و توانایی هنرجویان رشته‌های گرافیک، نقاشی، پویا نمایی و در دروسی همچون خوشنویسی، عکاسی، طراحی شخصیت، مبانی تجسمی، طراحی، نقاشی، چاپ، طراحی و بسته بندی و همچنین انیمیشن‌های تدوین شده هنرجویان رشته انیمیشن است که طی سال تحصیلی فرصت داشته اند تا دستاورد‌های هنری خود را با نظارت هنرآموزان برای ارتباط بصری با مخاطبان فراهم آورند و در نهایت به خودارزیابی و شناخت بیشتر قابلیت‌ها و ظرفیت‌های خود بپردازند.
 
 
در ادامه دهقان ضمن قدردانی از زحمات مدیران، به ویژه خانم مفیدی مدیر توانمند هنرستان دختران یزد و همچنین کادر اجرایی و آموزشی هنرستان‌های هنر‌های زیبا اضافه کرد: در حال حاضر استان یزد دارای ۴ هنرستان هنر‌های زیبا پسران و دختران می‌باشد که وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و این هنرستان‌ها در رشته‌های گرافیک، نقاشی، انیمیشن، نمایش، سینما و موسیقی در حال فعالیت می‌باشند.
 
یادآور می‌شود این نمایشگاه روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ساعت ۹ صبح با حضور مسئولین افتتاح می‌شود وتا ۲۱ اردیبهشت به مدت چهار روز از ساعت ۹ الی ۲۱ واقع دریزد - بلوار بسیج – نگارخانه کتابخانه مرکزی یزد در معرض دید علاقمندان می‌باشد.
  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا